Гвинтовий компресор з частотним приводом та двигуном на постійних магнітах (IP54 і IE4)
Дизайн плавного старту
Частотний запуск значно зменшує вплив запуску компресора на електромережу та механічні частини та не призведе до пошкодження електрообладнання.
Енергозбереження світового рівня
Машина синхронного перетворення частоти з постійним магнітом досягає надзвичайно високої енергоефективності.
Вся серія машин синхронного перетворення частоти з постійним магнітом зберігає 6-9% енергії в порівнянні зі звичайною прямою лінією та максимальну економію енергії на 35%, ніж звичайна 3-рівнева енергозберігаюча частотна машина.
Проста інтегрована знімна конструкція
Ротор двигуна встановлений безпосередньо на висувному валу головного двигуна. Це інтегральний тип і ефективність передачі становить 100%.
У роторі двигуна використовується запатентована конічна ланка, тому розбирання є надзвичайно простим.
Гвинтовий компресор з частотним приводом та двигуном на постійних магнітах (IP54 і IE4)
Високотемпературний рубідієвий феробор ніколи не розмагнічується, двигун без підшипників має велику адаптивну здатність і може почати роботу з навантаженням, слідуючи частоті, миттєво досягає номінальної швидкості.
Коефіцієнт потужності двигуна високої ефективності може досягати 95,5% (рівень ефективності IE4). Розсіювана потужність невелика, ефективність на 5-8% вище, ніж у звичайного двигуна.
Рівень захисту IP54, шум на 3 дБ нижче, ніж у асинхронної шнекової машини тієї ж моделі. Великий робочий об'єм, діапазон змінної частоти 0 Гц -200 Гц, ефективність двигуна в стабільна при різних навантаженнях.
Гвинтовий компресор з частотним приводом та двигуном на постійних магнітах (IP54 і IE4)
Переваги наших двигунів з постійними магнітами перед звичайними асинхронними двигунами:
- Висока ефективність навіть за умов низького навантаження: показники двигунів з постійними магнітами більш ніж на 9% вищі, ніж у звичайних асинхронних двигунів при повному навантаженні, і їх продуктивність залишається незмінною при зниженні швидкості.
- Відстань початкового тиску велика: співвідношення максимальної відстані потужності та номінальної відстані синхронного двигуна з постійним магнітом може досягати більше ніж у 3 рази, але загальний асинхронний двигун становить лише 1,6 рази.
- Більш стабільний контроль: час відгуку двигуна з постійним магнітом становить менше 50 мс, що може регулювати вироблення газу в широкому діапазоні миттєво.