Високоефективний компресор з осьовим повітрозабірником
Ця технологія була розроблена німецьким глобальним центром досліджень і розробок, оптимізуючи зубці та споживання енергії, мінімізуючи зону витоку між корпусом і блоком повітря.
Конструкція осьового повітрозабірника зменшує радіальну компенсаційну силу. Ця особливість приносить багато переваг. Він повністю використовує ефективну довжину гвинта та має високу ефективність стиснення. Подовжує термін служби компресорного блоку та підшипника, знижує шум.
Привід із змінною швидкістю: Зменште споживання енергії
Найбільшою перевагою частотних повітряних компресорів є енергозбереження. Коли діапазон коливань об’єму повітря користувача великий, переваги енергозбереження частотних повітряних компресорів ще більш очевидні. Повітря, стиснуте повітряним компресором зі змінною частотою, може точно задовольнити потреби користувача.
Принцип роботи частотного повітряного компресора
Частотний компресор тиску в кінцевій системі користувача як об’єкт керування системою за допомогою інвертора, датчика тиску та двигуна VSD.
Робочий тиск може бути безпосередньо встановлений контролером. Тиск у системі визначається датчиком і перетворюється на струм 4-20 мА, який потім передається на контролер. Контролер контролює вихідну частоту та змінює швидкість обертання двигуна, щоб гарантувати, що потужність може точно відповідати попиту заводу, щоб цього можна було досягти для подачі повітря з постійним тиском та економії енергії.
Гвинтовий компресор з масляним охолодженням (ip54).
Цей тип компресора впорскує рідину в камеру стиснення для охолодження та змащування рухомих частин компресора, охолодження повітря, що стискається в камері, і допомагає мінімізувати витоки від повернення в камеру під час розряду.
Як працює повітряний компресор із змінною швидкістю?
Компресор із регульованою швидкістю працює, підтримуючи постійний тиск повітря. Компресор зі змінною швидкістю регулює швидкість двигуна відповідно до потреб повітря вашого виробництва. Компресор зі змінною швидкістю може працювати на 100-відсотковому потоці або може коливатися до меншого потоку повітря.